zajetí auta carson CR4 (noo asi i cv-10 zajetí je stejnýý)
Základní nastavení karburátoru, postup startování motorů, záběh motoru, jakou žhavicí svíčku a jaké používat palivo
Základní nastavení karburátoru pro podvozek CR4
(pro většinu ostatních motorů Force je základní nastavení podobné)
- Hlavní palivová jehla (reguluje přívod paliva) – jehlu plně zašroubujte, pak ji vyšroubujte o tři otáčky.
- Šoupátko karburátoru (reguluje množství vzduchu a paliva) - pro základní nastavení je třeba, aby při plném uzavření šoupátka zůstala škvíra cca 1mm.
- Boční jehla (reguluje poměr vzduchu a paliva) – jehlu plně zašroubujte, pak ji vyšroubujte o dvě otáčky.
Startování motoru - postup
1. Naplňte nádrž až po okraj (vzhledem k přelévání paliva a postupnému snižování hladiny paliva v nádrži během jízdy většinou nelze vyjet nádrž až do dna, běžně se nádrž vyjíždí cca do jedné třetiny až čtvrtiny).
2. Několikrát stlačte tlačítko pumpičky na nádrži (některé typy nádrží nejsou touto pumpičkou vybaveny), tím dostanete palivo do karburátoru.
3. Plně otevřete šoupátko karburátoru, tzn. nastavte plný plyn.
4. Dvakrát až třikrát protočte motor tahovým startérem.
5. Připojte ke svíčce žhavicí akumulátor.
6. Tahovým startérem startujte motor (šňůru startéru nevytahujte až na doraz – hrozí přetržení šňůry)
7. Jakmile motor nastartujete, odpojte žhavení a stáhněte plyn na volnoběh, tzn. uzavřete šoupátko karburátoru.
8. Otáčky motoru můžete regulovat hlavní palivovou jehlou.
Záběh motoru
Nový motor je třeba nejprve zaběhnout – první nádrž vyjíždějte pouze na nižší otáčky, nepřidávejte hned plný plyn. Při druhé nádrži již můžete postupně zvyšovat otáčky (pomalu přidat a hned zas ubrat plyn). Při třetí nádrži již postupně prodlužujte dobu jízdy na plný plyn.
Pro záběh motoru se předpokládá za vyjetí jedné nádrže jízdu minimálně 5 minut v jednom kuse.
Jaké palivo používat
Motory jsou poháněné palivem pro modelářské motory se žhavicí svíčkou. Doporučujeme používat pouze kvalitní palivo, pro motory Force např. Tornado Fuel Car Oil+) se syntetickým olejem a příměsí 5 – 20% nitrometanu. Kvalitní palivo a správná žhavicí svíčka je podmínka pro bezproblémový provoz motoru.
Pozor jedná se o prudký jed!!!
Použití žhavicích svíček
Pro palivo s příměsí nitrometanu okolo 5% doporučujeme svíčku střední, tzn. S4 - S5. Pro příměs nitrometanu okolo 10% svíčku S5 - S6 a pro 15% a více S6 - S7.
Pozn. pokud motor nejde nastartovat zkontrolujte žhavicí svíčku, u funkční žhavicí svíčky se po připojení žhavicího akumulátoru červeně rozzáří žhavicí vlákno – svíčka se při tom silně zahřeje – pozor na popálení.
Komentáře
Přehled komentářů
Pression arterielle est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque age votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-20-generique-france/
What is a healthy blood stress
(AFUPDUEDAY, 8. 10. 2018 23:38)